nog even - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van jochem akkermans - WaarBenJij.nu nog even - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van jochem akkermans - WaarBenJij.nu

nog even

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg jochem

29 December 2006 | Nederland, Zutphen

Tja. Het is nu vrijdag middag. Nog 3 dag voordat ik vertrek. De tas is bijna gepakt, en kan echt niet wachten voordat ik in het vliegtuig stap. Ach het is zo maandag moet je maar denken. En die 3 dagen, ach die zal ik ook wel overleven.

In ieder geval wens ik iedereen een goede jaarwisseling.

Groet Jochem

p.s. Bedankt Patrick voor de tip

  • 29 December 2006 - 15:36

    Fientje:

    Heeey broer! Leuke site!

    Ik ga het lekker bijhouden hoor.
    Veel plezier met het inpakken van je spullen, en tot morgen!

    Jozefien

  • 30 December 2006 - 13:28

    Jan En Cobie:

    Leuke site Jochem. Had Barbera ook, toen ze in Afrika zat. Dan zou het vanuit Australië toch ook moeten lukken af en toe een berichtje te sturen.
    Eerst nog een fijne jaarwisseling! Veel plezier bij de voorbereidingen en een goede reis. We zullen je blijven volgen.

  • 30 December 2006 - 23:38

    Reinier:

    Alvast veel plezier in Australie! (?) Groeten van je neef vanuit Lima (Peru)

  • 31 December 2006 - 14:09

    Paul (Rijen):

    Wow, wat een avontuur om het nieuwe jaar mee te beginnen.

    Very very happy Down Under met allemaal leuke ervaringen gewenst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zutphen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

the home comming

13 April 2007

Sydney

06 April 2007

dolfijn

30 Maart 2007

Byron Bay

13 Maart 2007

Ziekenhuis
jochem

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 9295

Voorgaande reizen:

30 Januari 2011 - 26 Februari 2011

Mijn 3e reis

01 Januari 2006 - 20 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: