dolfijn - Reisverslag uit Sydney, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu dolfijn - Reisverslag uit Sydney, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu

dolfijn

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg jochem

06 April 2007 | Australië, Sydney

goed, het is me dus niet duidelijk waarom ik uberhaupt een bootje gehuurd heb, maar ik heb het toch gedaan. en wat gebeurt er dan, terwijl je je best doet on netjes te varen, tja goed opgevoed zal ik maar zeggen, duikt er iets op naast en direct duikt het weer onder. blijt dus een of andere dolfijn te wezen welke hier gewoon in het wild schijnen te leven. goed, dat moet mij dus weer gebeuren, had niet eens tijd om een camera te pakken, laat staan een foto te maken. waar ik wel foto's van heb, nou ja 1-tje dan, dat is van boten ter waarde van 1 miljoen dollar en meer. en waarschijnlijk veel meer, waar mensen het geld vandaan halen is mij niet duidelijk, maar de dingen liggen hier gewoon in de haven te liggen. ach je moet iets hebben om over te dromen zal ik maar zeggen, hoewel het wel leuk is om een dergelijke droom uit te laten komen.

ben zoals dus al duidelijk is weer terug in surfers paradise, voor een paar dagen voordat ik naar sydney ga.

eehh, rob, ijszeilen is dat niet gewoon levens gevaarlijk? je zou nog es gewond raken zeg, moet er niet aan denken, en trouwens voor mij zijn dat soort activiteiten toch te koud. ik heb liever een lekker zomers weertje, met een zonnetje en 25 graden. bevalt me een stuk beter.

  • 06 April 2007 - 07:01

    Mama:

    dag Jochem, het was leuk je even aan de lijn te hebben en nu lees ik je dolfijnervaring. echte zeeman dus! We zijn weer helemaal bij zo. tot gauw. ik moet nu als de weerlicht de deur uit anders kom ik nog te laat

    doei

  • 06 April 2007 - 15:00

    Patrick:

    he jochem even een teken van leven van uit waarland. hoe gaat het met je, hoop dat je een geweldige tijd heb en nog lang niet terug hoef te komen. super om te lezen wat je allemaal mee maak. was een goede tip van me he deze site. als ik je foto's zie ben ik wel een beetje jaloers op je, wat een land zo mooi daar. weet je trouwens zeker dat het een dolfijn was en geen great wite, ik zou maar oppassen. met saskia gaat het heel goed ze heeft zins 8 weken een nieuwe baan helemaal top daan lacht nog steeds alleen maar (begint een beetje te vervelen zo'n vrolijk kind) en bij mij op het werk gaat het ook goed wel heel erg druk op het moment een baan,gezin, 2 opleidingen, hobbys je raad het al geen tijd meer over om nog te slapen. ik hoop dat het in osy land niet zo gestrest gaat als hier in nederland. blijf schrijven en foto's plaatsen dan blijven wij mee genieten van al dat mooie wat jij daar mee maak.
    spreek je snel en hoor graag van je
    hartelijke groet patrick

  • 08 April 2007 - 14:04

    Loet En Gon:

    Jochem, je hebt het duidelijk dol fijn en of ie dan op de foto staat is van minder belang. Tot op heden geen appels en slangen? Geniet en een goede reis naar Sydney. Als je met een wat goedkopere boot genoegen neemt, kom dan van de zomer maar in Nederland eens langs. All the best en tot ziens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

the home comming

13 April 2007

Sydney

06 April 2007

dolfijn

30 Maart 2007

Byron Bay

13 Maart 2007

Ziekenhuis
jochem

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 9305

Voorgaande reizen:

30 Januari 2011 - 26 Februari 2011

Mijn 3e reis

01 Januari 2006 - 20 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: