Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg jochem

13 April 2007 | Australië, Sydney

Goed, zoals je merkt blijf ik aan het reizen. Ben nu dus in Sydney. Afgelopen zondag naar een concert geweest van Natasha Stuart en Peter Northcote. Nou zullen deze namen jullie hoogstwaarschijnlijk niets zeggen, geeft niets, ben ze via de website myspace.com tegengekomen, maar het was een concert waar ik al een aantal weken naar uitkeek. Het blijkt dus zeer de moeite waard te wezen. Deze 2 artiesten treden iedere week op, dus komende zondag zal ik er weer bij zijn.

En verder, ach je gaat alle touristische dingen af. Vandaag o.a. de Sydney Tower beklommen. 250 meter de ucht in, en dat terwijl ik nogal last heb van hoogte vrees. Ach de foto's en het uitzicht zijn de moeite waard. Belangrijk is dat ik me meer dan prima kan blijven vermaken. Helaas moet ik volgende week donderdag weer terug. Maar heb gedurende de afgelopen 3 maanden genoeg redenen gevonden om Nederland te verlaten.

Goed, verder valt er weinig te melden, behalve dan dat ik wil blijven. Probleem in dit geval is toch de spaarrekening. Daarom zal ik volgende week, helaas, weer in het vliegtuig naar Nederland stappen. Dus ik zou zeggen tot binnenkort.

• 13 April 2007 - 09:59

Rob:

Hey Jochem,
    Als je weer in Ned bent en je hebt zin om naar Lelytown te komen ..... bij Hoevelaken rechtsaf.... dan kun je in iedergeval mee-eten. Scheelt toch alweer. Wél je foto's meenemen.

• 13 April 2007 - 11:49

MONICA EN BERT:

HOIIIIIIIIIIIII
    JA,TOT BINNENKORT,WIJ MISSEN JOU EN GOEDE REIS NAAR DEZE KANT.TOT GAUW.BIJJJJJJJJJJJ.

• 13 April 2007 - 20:54

Cobie En Jan:

He, he, eindelijk! Je drie maanden verlof zijn allang voorbij hoor. Als je terug bent in Nederland, kom je dan ook weer dansen, of kom je alleen vertellen wanneer je weer vertrekt? We hopen je allemaal snel weer te zien.Tot gauw he! Groetjes van alle Amigomios.

• 17 April 2007 - 20:34

Bert:

jo jochem meen een paar biertjes mee foster bier erg lekker proost zie je vrydag in zutphen the v hallstreet place to be groetje we praten zaterdag wel verder doei goeie reis terug