het weer - Reisverslag uit Alpha, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu het weer - Reisverslag uit Alpha, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu

het weer

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg jochem

02 Februari 2007 | Australië, Alpha

hey lui bedankt voor de regen. het is 18 graden en het is KOUD. toegegeven, ben 30+ gewend vandaar, en de foto's, heb een inbelverbindig, ga het nog een keer proberen.

  • 02 Februari 2007 - 16:01

    Cobie:

    Hé Jochem, Het is hier 10 graden en dat is warm! Voor de tijd van het jaar dan.We slaan dit jaar de winter maar over denk ik. Ben benieuwd naar je foto's. Groetjes van Jan

  • 03 Februari 2007 - 19:48

    Bert:

    Is lekker he?Jij ben niet gewent met 30 graden.Ik vind heerlik 30 graden,lekker smalten en bruin worden.Ben je bruin genoeg?Groetjes ook van Monica.Alle beste veder,wij missen je als buurman,geniet van je vakantie.Vel plezier verder.Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.........................

  • 10 Februari 2007 - 08:58

    Rob:

    Hoi Jochem, We hadden al wel gehoord dat je in Australië zit, maar had je weblog nog steeds niet geopend. Geweldige ervaringen! 'Huisje-boompje-beestje" zijn daar toch iets anders. Waanzinnige ervaringen van je lees ik. Een echte cowboy ben je daar! Maar dat zal daar wel anders heten. Donderdag hier sneeuw. (Ik zal me toch een beetje aan het onderwerp houden). Uit voorzorg hadden de spoorwegen de helft van de treinen maar van het spoor gehaald. Er werd nl wel een kleine 10 cm voorspeld. Kijk, dat is slim. Kunnen hoogstens de helft van de treinen nog maar vertraging hebben! In Lelytown verder alles oké. Gisteren met je pa wezen eten. Ach de geserveerde visjes waren toch al dood. Was meer dan gezellig. Net als jij: "Ook heel veel koeien, maar dan wél hele ouwe koeien en iets met een sloot. Jochem, ik heb een ernsige poging gedaan dit hele vakje vol te typen, maar ik heb ernstig het gevoel dat er aan de onderkant steeds weer een stukkie bijkomt. Dus heel veel groeten vanuit hier.
    Carla & Rob

    PS 1 Jochem... ik hoor net het weerbericht vanuit Australië. "Niet op het ijs, want het dooit daar als de pest".

    PS 2 Volgende maand stemmen in Ned. Ik ga nu echt op de Partij voor de dieren stemmen. Want als je lief bent voor de dieren, zijn ze véél lekkerder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Alpha

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

the home comming

13 April 2007

Sydney

06 April 2007

dolfijn

30 Maart 2007

Byron Bay

13 Maart 2007

Ziekenhuis
jochem

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 9290

Voorgaande reizen:

30 Januari 2011 - 26 Februari 2011

Mijn 3e reis

01 Januari 2006 - 20 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: