speciaal eten - Reisverslag uit Alpha, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu speciaal eten - Reisverslag uit Alpha, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu

speciaal eten

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg jochem

13 Februari 2007 | Australië, Alpha

Vorige week, tijdens het branden van een stieren iets eehhm, laat ik het iets speciaals noemen gegeten. Een van de stieren die 'geholpen' werd vond zijn zakie op de brander, heb het geprobeerd, maar moet eerlijk toegeven dat het niet echt smakelijk is, aan de andere kant, kan nu wel zeggen dat ik het geprobeerd heb.

Kom erachter dat water hier iets is waar men zeker nooit genoeg van krijgt. Een van de windmolens welke gebruikt wordt voor water was lek, waarschijnlijk al voor een paar maanden, de buizen werden uit de grond gehaald en het bleek dat een lekke buis te wezen. Deze uiteraard gerepareerd. Gister, terwijl ik en Branden, de eigenaar, een tank controleerden, vonden we in deze tank een jonge kangaroo, welke we natuurlijk gered hebben. Verder is het gewoon lekker warm, voor jullie begrippen waarschijnlijk bloedheet, maar goed, verschil moet er wezen dacht ik zo.

Tot zover even weer iets van mij.

Tot gauw

Jochem

  • 13 Februari 2007 - 09:34

    Sussie:

    Kijk! weer een leuk berichtje van broer! gezellig hoor. Dat van die stiuer. hmz... goed hoor dat je het hebt gedaan, maar ik kan me voorstellen dat het voor t laatst was!

    Kangaroo gered, ach ja joh... doe dat er ook maar bij! T kan niet gekker worden! geniet maar fijn hoor! dikke kus van je sussie!

  • 13 Februari 2007 - 09:38

    Pa/Wiek:

    Probeer alles en behoudt het goede! Of het nu mopaniwurms uit Zimbabwe zijn of muskusratten uit Overijssel. Je kunt pas zeggen dat een stamppot lekkerder smaakt als je ook de andere dingen hebt uitgeprobeerd. Trouwens wel te loven dat je een malse jonge kangaroebiefstuk laat lopen voor een paar stierenballen!
    Zijn de ouders al terug uit Nw Zeeland? Branden is zeker de zoon? Hoe gaat het paardrijden verder? Heb je al op de motor gezeten? Foto's is moeilijk?? Hier alles prima! Lekker groeizaam weer waar jullie jaloers op kunnen zijn. Heel veel plezier en tot spoedig met een volgende tip voor de Hollandse keuken!
    Dus Jochem... De ballen! (Well done please)

  • 13 Februari 2007 - 14:33

    Anna Beran:

    He jochem, misschien herinner je me nog. Ik ben Anna, het nichtje van Judy. IK kreeg de site van je pa en heb hem even doorgelezen. Ziet er goed uit. Lekker lijkt me zo buiten werken. IK zit alleen maar binnen te studeren. Liefs,
    Amma

  • 13 Februari 2007 - 17:37

    Peter:

    Dag Jochem,
    Dat redden van de kangeroe; je lijkt er wel één van de flying docters.
    Goed werk.

  • 14 Februari 2007 - 09:21

    Mama:

    Ik was dus gisteren de hele dag en avond aan het werk...vandaar mijn late reactie.... Mooi hoor die berichtgeving van jou.. ga wel een beetje bijna over mijn nek, maar goed. Blij dat je ook een dierenrédder bent!

  • 14 Februari 2007 - 23:03

    Bert :

    eet smakelyk lekkerrrrrrrr
    stiere klote is erg lekker buurman
    tot over 2 maand dan praat je wel wat anders over het weer
    tot over twee weken
    doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Alpha

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

the home comming

13 April 2007

Sydney

06 April 2007

dolfijn

30 Maart 2007

Byron Bay

13 Maart 2007

Ziekenhuis
jochem

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 9287

Voorgaande reizen:

30 Januari 2011 - 26 Februari 2011

Mijn 3e reis

01 Januari 2006 - 20 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: