Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu

Byron Bay

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg jochem

30 Maart 2007 | Australië, Byron Bay

Goed we zijn nu ruim 2 weken verder en er via mail gevraagd of er nog wat gebeurde. om eerlijk te wezen......

..... er gebeurt geen kloot hier. de omgeving is prachtig enzo. liggend in het zwembad, ja ik en een zwembad kunnen samengaan, kijk je uit over de heuvels in de buurt. geweldig.

en verder, ach even in de gauwigheid een zandbak in mekaar geschroefd. en een afvoerleiding voor de regenpijp inmekaar gelakt. het had allemaal wel een boel gegraaf nodig, maar ach het houd een mens van de straat zeg ik maar. naast al dit gebeuren het reguliere tuinonderhoud, en dan met name de dingen waar de mensen zelf niet echt aan toe komen, randen bij maaien, onkruid wieden affijn ik schijn me prima te vermaken.

sterker nog ik wil niet meer terug. (ik moet alleen terug omdat mijn bankrekening het niet toelaat nog veel langer te blijven, en de immigratiedienst keurt het ook niet helemaal goed als ik langer dan 6 maand blijf zonder even het land uit te gaan.

en zo zie je maar, een kort mailtje maakt een verhaaltje toch gauw gemaakt.

  • 01 April 2007 - 13:33

    Sussie:

    Heey broer.

    Goed om te lezen dat je nog beetje aan het werk bent zo af en toe. Nog even genieten nu e dan kom je alweer naar huis.

    Hier gaat alles zijn gangetje. de lente is eindelijk begonnen, en de zonnestraaltjes zijn echt heerlijk! Natuurlijk niet te vergelijken met Australie, maar toch... erg aangenaam!
    Dikke zoen van je zusje

  • 02 April 2007 - 19:42

    Rob:

    Hey Jochem,

    Las vanavond je ervaring nog weer eens even door. Je reist wat af daar. Ook hele mooie foto's heb je geplaatst. Ik heb eigenlijk geen idee wanneer je weer terugkomt, of is het na Sydney: 'over'?
    Zoals je sussie al schreef, het is hier prachtig weer. De natuur is zo'n 3 weken te vroeg.
    3 Weken geleden nog perfect geijszeild in Estland. EK. Alleen heb ik helaas een crash gemaakt. Mijn ijszeiler totalloss, een hersenschudding en mijn schouder een beetje ontzet. Dus niet alleen met jonge stiertjes kun je zelf in de problemen komen. Maar oké, weer aan het werk.

    Jochem, ik hoor van je.

    Rob

  • 05 April 2007 - 09:02

    Pa/Wiek En Sjuud:

    Hallo Jochem,
    Hier in Portgal zie je net zoveel Eucalyptusbomen als bij jou........Alleen geen parkieten en kangaroes. Fijn dat alles goed gaat. Je gaat binnenkort naar het zuiden? Wij hebben ook nog een paar weekjes en gaan dan weer naar Nederland, want ik las dat we Rob ook niet alleen achterkunnen laten zonder dat hij iets breekt of verstuikt. Jochem geniet nog van je laatste weken en tot ziens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

the home comming

13 April 2007

Sydney

06 April 2007

dolfijn

30 Maart 2007

Byron Bay

13 Maart 2007

Ziekenhuis
jochem

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 52
Totaal aantal bezoekers 9298

Voorgaande reizen:

30 Januari 2011 - 26 Februari 2011

Mijn 3e reis

01 Januari 2006 - 20 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: