the home comming - Reisverslag uit Sydney, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu the home comming - Reisverslag uit Sydney, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu

the home comming

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg jochem

19 April 2007 | Australië, Sydney

oke, het is nu dus echt gebeurd hier. ben op het vliegveld van sydney en ben ingecheckt. er is geen weg terug, hoe graag ik ook wil. ach mijn tijd komt nog wel, en ik denk dat een heleboel mensen ergens een beetje jaloers zijn, ach jullie tijd komt ook nog wel. ik heb nu nog iets van 24 uur reizen te gaan voordat ik weer in nederland ben. tot dan

• 19 April 2007 - 15:41

Loet & Gon:

Jochem, in die 24 uur ben je waarschijnlijk verstoken van internet, als je het naderhand leest ben je in ieder geval in Nederland aangekomen. We hopen je dan snel te zien en alle verhalen uit eerste hand te horen. Dus gauw tot ziens

• 19 April 2007 - 19:12

Rob:

Welkom thuis!

• 20 April 2007 - 04:51

Sussie:

Heey boef! opeens vroeger aankomen dan gepland... en we hadden nog zo het internet bijgehouden. Maarja, wie kon er nou weten dat er TWEE vluchten uit K-lumpur zouden aankomen op dezelfde ochtend...

Tot snel!
    Kus je sussie