Week 1 - Reisverslag uit Lakes Entrance, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Lakes Entrance, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu

Week 1

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg jochem

06 Februari 2011 | Australië, Lakes Entrance

Oke, de eerste week zit erop. Na een paar dagen rust in Melbourne, met geregeld (veel) regen. Dit is uiteindelijk een indirect resultaat van de cycloon Yasi in het noorden. nu 2 dagen aan het reizen en weet verder nog niet waar ik heen ga of wat ik ga doen. uiteindelijk wil ik volgende week vrijdag in Sydney aankomen, alwaar ik nog een week blijf voor het feest weer over is.

de foto's volgen nog, ik krijg ze momenteel niet geupload van het schijffie.

  • 06 Februari 2011 - 10:01

    Mama:

    Ha Jochem, heb je nog die meisjes ontmoet en zo? Ik ben benieuwd, we wachten de foto's af!!

  • 06 Februari 2011 - 10:21

    Maaike Akkermans:

    Ha neef,

    Wat leuk om je reisverslagen te lezen! We hadden even gemist dat het je gelukt was om je plannen voor een Australië-reisje waar te maken maar worden nu dus helemaal op de hoogte gehouden. Ben benieuwd waar je allemaal terecht gaat komen. Hopelijk blijf je bespaard van regen en cyclonen! Geniet er van en tot in het koude en natte kikkerlandje!

    groet, Maaike, Cor, Nikki en Milo

  • 07 Februari 2011 - 11:39

    Oom Loet, Tante Gon:

    Hallo Jochem,
    je ging toch naar Australie voor de zon? Maar je zult ongetwijfeld toch genieten van je reis. Heb je al veel foto's gemaakt, heb je het schijffie al ondersteboven geprobeerd? Misschien is "down under"je probleem! Veel plezier verder en we volgen je op afstand.
    groetjes.

  • 12 Februari 2011 - 12:46

    Fien:

    Lieve broer,

    en ik maar denken dat je niks van je hebt laten horen... Ik moest diep graven om hier weer terecht te komen. maar dan toch... geniet maar lekker in t down under daar.

    Je neefjes zijn benieuwd naar je verhalen en foto's en wij ook... dikke knuffels!

    en liefs enzo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Lakes Entrance

Mijn 3e reis

Recente Reisverslagen:

30 November 2014

tweede en derde bedrijf

08 November 2014

Broome

16 Oktober 2014

eerste week

13 Februari 2011

week 2

06 Februari 2011

Week 1
jochem

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 9281

Voorgaande reizen:

30 Januari 2011 - 26 Februari 2011

Mijn 3e reis

01 Januari 2006 - 20 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: