week 2 - Reisverslag uit Bondi, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Bondi, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu

week 2

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg jochem

13 Februari 2011 | Australië, Bondi

oke, Als eerste ik ben dus veilig van de cycloon in het noorden, en de overstromingen in het zuiden, voor zover jullie die op het nieuws hebben meegekregen, heb ik ook bijna in zijn geheel weten te omzeilen.

ben NU al in Sydney aangekomen. de reis hierheen is iets sneller verlopen dan ikzelf gedacht had. maar niet getreurd, heb mezelf alweer bezig voor de komende week. vanmiddag aangekomen en eigenlijk gelijk doorgegaan naar een optrden van vrienden/kennisen van me, welke het uiteraard erg konden waarderen dat ik zo opeens aan kwam zeilen.

Onderweg ben ik inder andere vian de hoofdstad Canberra gereisd, maar was blij toen ik weer weg kom. het is eigenlijk gewoon een oersaaie stad, maar dat is niet verwonderlijk, aangezien Canberra voor de regering speciaal gebouwd is, dus voornamelijk ambtenaren en overheid enzo. verder langs de kust een duik gemaakt, en denk zo dat dit in de toekomst wellicht mijn nieuwe vrije tijds besteding gaat worden.

wederom geen mogelijkheid om foto's te uploaden, dus vrees dat jullie er maar op moeten wachten totdat ik terugben.

  • 13 Februari 2011 - 15:49

    Mama:

    Fijn dat je storm en regen trotseert jochem, een echte Hollander natuurlijk.
    Leuk dat je je vrienden in Sidney al hebt ontmoet.
    Geniet van de volgende twee weken!!!

  • 13 Februari 2011 - 18:52

    Fien:

    leuk leuk leuk!
    duiken! was zeker erg mooi. Wat heelrijk zeg. wij hebben vandaag een familiefeest gehad met net iets teveel kids in een kleine ruimte ;-0 wel gezellig, maar nu total loss!

    leuk om even iets van je te lezen. kus je sussie

  • 13 Februari 2011 - 22:34

    Rob Q:

    Hé Jochem,

    Fijn te lezen dat het goed met je gaat. Genieten en vooral ervaringen 'absorberen'. En als je terug bent: De foto's 'moet' ik zeker zien!

    Rob

  • 14 Februari 2011 - 11:57

    Pa/Wiek:

    Fijn om te horen dat alles goed met je is. En met dat duiken ga je echt helemaal Down Under. Ik zou zo even langs willen komen met Sjuud. Samen een kangaroesteak met een VB erbij, mmmmmmmmm
    Heel veel vakantie plezier Jochem.

  • 23 Februari 2011 - 15:18

    Oom Loet, Tante Gon:

    Jochem, nog drie dagen en je reis eindigt weer in het landje waar het nu sneeuwt bij een temperatuur van rond het vriespunt. We wensen je voor die laatste dagen succes en een goede reis en zien er naar uit je foto's te bekijken rond een warme kachel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bondi

Mijn 3e reis

Recente Reisverslagen:

30 November 2014

tweede en derde bedrijf

08 November 2014

Broome

16 Oktober 2014

eerste week

13 Februari 2011

week 2

06 Februari 2011

Week 1
jochem

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 9286

Voorgaande reizen:

30 Januari 2011 - 26 Februari 2011

Mijn 3e reis

01 Januari 2006 - 20 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: