kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu

kuala lumpur

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg jochem

02 Januari 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

oke, 10.000 kilometer en 11 uur verder, en je zit opeens in maleisie. hoewel ik nu over de helft ben wat betreft de kilometers, ben ik dat wat tijd betreft nog niet. mag nog meer dan een dag aan reizen voor de boeg. maar ja, laten we eerlijk wezen, ik ben er zelf aan begonnen dus mag ik niet klagen. ach, het alternatief is meer dan prima. dadelijk eerst maar es zorgen dat ik wat voedsel krijg, ben nl 20 min uit het vliegtuig. en vliegtuigvoer is niet echt lekker. maar heb nog 7,5 uur voordat ik me weer moet melden bij het vliegtuig naar Australie, dus ff douchen zou nog wel moeten lukken. verzin ik wel iets op.

affijn, jullie merken het, ik leef nog. maar vraag me hier ter plekke af hoe ik er morgen avond uit zie en voel als ik in Rockhampton een slaapplek gevonden heb.

en voor de familie. groeten van m&m en de kids.

groet jochem

  • 02 Januari 2007 - 08:36

    Sander:

    Heel veel plezier in Australie, goeie reis voor het laatste stuk. We horen graag je verhalen! Groet uit Utrecht van je neef

  • 02 Januari 2007 - 22:00

    Mama:

    Ha Jochem, blij dat je al zo ver bent en ook om te merken dat je je humor hebt meegenomen. idioot te lezen dat het daar al woensdag 3 is terwijl het hier dinsdag 2 23.00 uur is. Ik kreeg dus net pas het verlichte idee om eens op deze site te kijken, daar ik nog steeds niks op mijn mail had staan en van jou toch wel verwacht dat je me even laat weten dat je leeft... jawel dus, gelukkig, en hoe. Ik vind het heel bijzonder dat het je toch weer gelukt is. DOWN UNDER .... maak er wat van.
    liefs ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

the home comming

13 April 2007

Sydney

06 April 2007

dolfijn

30 Maart 2007

Byron Bay

13 Maart 2007

Ziekenhuis
jochem

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 33
Totaal aantal bezoekers 9312

Voorgaande reizen:

30 Januari 2011 - 26 Februari 2011

Mijn 3e reis

01 Januari 2006 - 20 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: