internet en een schade gevalletje - Reisverslag uit Alpha, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu internet en een schade gevalletje - Reisverslag uit Alpha, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu

internet en een schade gevalletje

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg jochem

15 Januari 2007 | Australië, Alpha

Hallo iedereen. Het heeft even geduurt, maar er is eindelijk internet. en dat schade gevalletje ach, ik was iets te onvoorzichtig en kwam in aanraking met een nogal stevig stukje hekwerk. op zich geen probleem, alleen een koe deed hetzelfde, met als resultaat dat ik een of meerdere ribben lichtelijk gekneusd heb. het gaat gelukkig al weer een stuk beter moet ik zeggen.nou iedereen die denkt dat ik voorzichtig moet wezen, dat ben ik. alleen als je met beesten bezig bent, dan kan er wel es wat gebeuren. en ach, ik vermaak me meer dan prima.

het weer, alleen zon en 30 graden, binnen in huis zonder airco. dus ga maar na hoe het buiten is. bedankt voor alle reacties. en Jan en Coby, ben benieuwd hoe de salsa lessen zonder mij vergaan. hopelijk wordt ik niet al te erg gemist.

groet jochem

  • 15 Januari 2007 - 07:45

    Pa/Wiek:

    Bedrijfsongeval nr.1.
    Niet getreurd, als je aan de andere kant van het hek blijft staan overkomt je niets, maar maak je ook niets mee. Het hoort erbij en dan maar hopen dat het niet gekker wordt. Ook voor de koe natuurlijk want je bent een rund als je met Jochem stunt!
    Fijn dat er nu Internet is. Kun je foto's mailen van de de boerderij?

  • 15 Januari 2007 - 09:50

    Mama:

    Ha Jochem, heerlijk dat je nu online bent. Zullen de mensen waar je bent ook fijn vinden. Wil je me even hun mailadres sturen,dan krijgen ze een mailtje van me. En ik zat net te denken, ik moet maar eens een echte brief aan Jochem gaan schrijven. Weet je wel, misschien nog luchtpostpapier, speciale postzegel.. wat een gedoe. Dat hoeft dus niet meer.
    Je krijgt de groeten van de familie Dus, die gisteren bij mij op de nieuwjaarsborrel was.

    Had jij trouwens zelf dat hekwerk gezet?? dat het zo stevig was?
    Groetjes ..

  • 15 Januari 2007 - 21:29

    Monica/bert:

    Lekker pu.

  • 15 Januari 2007 - 22:21

    Bert:

    boe boe zegt een koe hier in holland was afgelopen week poke weer regen storm opleten buurman en pas op voor over stekende kangaroos en cala beren biertje tot schryfs doei bert

  • 15 Januari 2007 - 22:28

    Catsie :

    hi stupid nebur pas op voor kylie minoque je bent eenkalf als je met akkermans stunt kyk uit voor over stekende ausies
    vriendelyke groet alles goed douwn under wy missen je boxen ha ha grapje
    en je 100 keer per dag naar je post kyken enom 7 uuur weg gaat met je rug zak vol koffie???????????????

  • 17 Januari 2007 - 14:24

    Cobie En Jan:

    Natuurlijk missen we je Jochem en jij hopelijk ons ook. Of in ieder geval het dansen. Of heeft zich al een lieftallige dame aangediend, waarmee je wat kunt oefenen? Probeer het anders eens met een koe. Je moet ook af en toe eens op onze site kijken hoor, dat is goed voor de statestieken en je blijft een beetje op de hoogte van wat er hier gebeurt.

  • 17 Januari 2007 - 21:18

    Wies En Ad:

    Die koe blijft voorlopig bij jou uit de buurt.
    Beterschap.

  • 18 Januari 2007 - 18:12

    Loet En Gon:

    Jochem,
    als je aan deze kant van het hek was blijven staan zat je nu in een land met 400 km file, Moerdijkbrug en Haringvlietbrug afgesloten en windstoten tot 130 km/hr. Je weet nooit wat het beste is, in ieder geval had je wel werk genoeg gehad met bomen zagen, het lijkt wel of half Nederland plat ligt. Hou je haaks in down under en tot horens

  • 19 Januari 2007 - 07:01

    Peter Dekker:

    Fijn om weer iets van je te lezen. Wel vervelend dat koeien in Australië zich als een dolle stier gedragen.Dat kan niet.

    Peter Dekker

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Alpha

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

the home comming

13 April 2007

Sydney

06 April 2007

dolfijn

30 Maart 2007

Byron Bay

13 Maart 2007

Ziekenhuis
jochem

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 9310

Voorgaande reizen:

30 Januari 2011 - 26 Februari 2011

Mijn 3e reis

01 Januari 2006 - 20 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: