Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jochem akkermans - WaarBenJij.nu Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jochem akkermans - WaarBenJij.nu

Schiphol

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg jochem

01 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

Oke, het is nu 1 januari 2007 half 4 in de middag en ben nu door de paspoortcontrole. Voor diegene die het hoopten. Ik kan, en wil, nu niet meer terug, mijn rugzak is afgegeven en heb de tickets tot aan Brisbane Australie. Als ik uiteindelijk in het hostel in Rockhampton Qld aankom, zal ik hoogst waarschijnlijk de 48 uur wel gehaald hebben met reizen, en wat slapen betreft 55+, aangezien ik en slapen in een vliegtuig niet samen gaan. Oke, dat zien we dan wel weer een keertje.

Op het moment kan ik toch niet zeggen hoe alles loopt. Ik merk het wel. Het enige wat ik kan doen is alles nu laten gebeuren. Eerst maar es zorgen dat ik er aankom. De rest zoek ik daar wel uit, wat overigens geen probleem zal zijn.

Vanaf deze plek wil ik iedereen een HEEL ERRUG goed nieuw jaar toewensen. Ik hoop dat er voor iedereen een hoop dromen uit zullen komen. Mijn grootste droom komt nu uit en ik weet zeker dat ik er iedere minuut van zal genieten.

groet Jochem.

p.s. bedankt voor de reacties.

  • 02 Januari 2007 - 06:19

    Karst-jan:

    He Jochem, het is je eindelijk gelukt je bent weer down under. ik wens je veel succes en laat wat vna je horen en nog de beste wensen. groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

the home comming

13 April 2007

Sydney

06 April 2007

dolfijn

30 Maart 2007

Byron Bay

13 Maart 2007

Ziekenhuis
jochem

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 43
Totaal aantal bezoekers 9294

Voorgaande reizen:

30 Januari 2011 - 26 Februari 2011

Mijn 3e reis

01 Januari 2006 - 20 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: