Home - Reisverslag uit Brisbane, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu Home - Reisverslag uit Brisbane, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu

Home

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg jochem

03 Januari 2007 | Australië, Brisbane

Goed nog eens 6700km, 3 tijdszones en 8 uur vliegen verder, zit je opeens ergens in Brisbane Australi"e. hoezo, dat gaat makkelijk. hoezo dat gaat snel. hoezo, 17.000, 10 tijdszones en 19 uur vliegen stellen niets voor. goed als je slecht slaapt is het niet bevordelijk voor de gezondheid, maar mag eigenlijk niet klagen. het resultaat wordt door velen gezien als iets wat ze zelf ook willen.

alleen echt slapen lukt me niet in het vliegtuig. maar goed, ik heb vakantie morgen. dus mag ik uitslapen. zie wel waar ik ergens uitkom. enige wat ik morgen op het program heb is een kaartje voor de bus kopen. verder niets. en zoals de titel van dit verhaaltje al zegt, ik voel me gelijk thuis hier.

moet maar es gaan zorgen dat ik kinderen krijg. je wordt bij het boarden direct naar voren gehaald en mag ook nog es als eerste het vliegtuig in. dit is mij dus gebleken deze reis. op schiphol met m&m en de kids meegegaan, en kon zo overal langs de rij lopen in KL ging dat dus weer niet op.

goed genoeg gezeurd over de reis. wij nederlanders kunnen ergens anders ook HEEL ERG GOED over zeuren. HET WEER. kom ik hier aan op het vliegveld, denk nou Australi"e daar schijnt de zon. mooi dus even niet. REGEN. en niet een klein beetje, nee met bakken. maar gelukkig is het alweer droog, helaas zonder zon.

goed verder niets echt te melden hier. behalve dan dat ik nog leef.en deel 2 van de reis ook heb overleeft. nu deel 3 nog met virgin blue naar Rockhampton. en dan een goed bed zoeken en slapen. daar kijk ik dus wel naar uit.

tot een volgende keer

  • 03 Januari 2007 - 07:40

    Mama:

    Veel goeds daar down under Jochem. Fijn dat je goed bent aangekomen. Goed begin is het halve werk

  • 03 Januari 2007 - 12:10

    Pa/Wiek & Sjuud:

    Hiep Hoi! De goede wensen voor 2007 die we je hebben toegewenst beginnen al uit te komen! Leuk idee deze weblog! We hopen dat er in Alpha waar je naar toe gaat ook een PC is. Heel veel geluk in de komende maanden. We leven met je mee!

  • 03 Januari 2007 - 12:18

    Wies En Ad:

    Waar jij naar toe gaat wordt de koffie slechter en het weer beter.Ik wist wel wat ik moest kiezen.
    Die warme regen gaat wel over.
    Succes

  • 03 Januari 2007 - 16:01

    Jan En Cobie :

    heel erg leuk om je zo te volgen wij kijken uit naar het volgende verhaal en leven met je mee (hier regent het ook)we zullen je missen bij onze eerste dansavond vanavond
    groetjes Jan en Cobie

  • 04 Januari 2007 - 07:12

    Peter Dekker:

    Fijn dat de reis zo goed verloopt en wat mooi om al zo snel iets van je te "horen".

  • 04 Januari 2007 - 19:01

    Loet En Gon:

    Goed gedaan Jochem en niet zeuren over het weer. Groetjes van ons beiden

  • 06 Januari 2007 - 11:19

    Sussie:

    Goh... hier is t heerlijk weer! hahaha!

    lekker puh!

    (Of mag ik dat niet zeggen....)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

the home comming

13 April 2007

Sydney

06 April 2007

dolfijn

30 Maart 2007

Byron Bay

13 Maart 2007

Ziekenhuis
jochem

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 42
Totaal aantal bezoekers 9299

Voorgaande reizen:

30 Januari 2011 - 26 Februari 2011

Mijn 3e reis

01 Januari 2006 - 20 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: