Rockhampton - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu Rockhampton - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu

Rockhampton

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg jochem

05 Januari 2007 | Australië, Rockhampton

De jetlag begint nu eindelijk minder te worden. had er veel meer last van dan dat ik dacht. gelukkig gaat het nu weer een stuk beter. vanochtend een buskaart geregeld voor naar Alpha, het dorp/stadje waar ik morgen heen ga. verder nog even lekker vakantie vieren.

goed tijd voor een bakkie koffie.

tot gauw

jochem

  • 05 Januari 2007 - 08:07

    Mama:

    Goedemorgen Jochem, je krijgt de groeten van de krans, je weet wel, mijn oud studiegenoten. Dat je last hebt gehad van een jetlag betekent volgens mij alleen maar dat een een normaal mens bent!! Het is niet niks toch, zo'n reis.
    geniet ervan.

  • 06 Januari 2007 - 11:17

    Zus:

    Lieve broer,
    Ik heb wat verzaakt delaatste dagen. 't Was best druk op werk... Maar nu heb ik lekker vier daagjes vrij!

    Geniet jij maar lekker van je reis. En die jetlag hoort er gewoon bij. Is niks aan te doen.

    Tot later!
    Kus van je sussie

  • 06 Januari 2007 - 14:35

    (oom) Ad En Mariëtte:

    Ha Jochem, jij ook een heel gelukkig 2007! Fantastisch zo'n reis en een leuke weblog, wij zullen het gaan volgen. Mijn zusje is ook op wereldreis en zit in Afrika. We zijn wel een beetje jaloers op jullie!
    groetjes, ook van Jos en Kim!

    P.S. als er een Dusnews uitkomt zullen we melding maken van je site.

  • 06 Januari 2007 - 19:10

    Loet En Gon:

    Ha die Jochem, hopelijk goed gearriveerd in Alpha. Wij waren vandaag op een verjaardag van een oud-buurvrouw (Annie Hoevens) die 101 jaar werd.Als jij zover komt kun je nog veel van de wereld gezien hebben. Het ga je goed !!

  • 07 Januari 2007 - 12:56

    Karin:

    He Jochem,
    Allereerst een heel goed nieuw jaar! Volgens mij moet dat lukken nu je al meteen begint met een droom uit te laten komen!!
    Die jetlag...ach joh.. die verdwijnt wel. Lekker genieten van het feit dat je nu daar zit. Heel veel plezier en laat nog 's wat van je horen.
    p.s. het is wel heel stil in de auto van Zutphen-city naar salsa-Apeldoorn!!

  • 10 Januari 2007 - 07:54

    Jochem Mailt::

    Jochem mailt op 10 januari 2007 om 5:43 uur:


    hallo. toch maar een mailtje. aangezien de internetverbinding uit een ouderwetse inbel variant bestaand. mijn weblog kan niet gelezen worden.helaas. even laten weten dat ik goed ben aangekomen, en nog leef. op een paar kapotte handen van het werk na dan. mijn mobieltje werkt hier in iedergeval NIET. dus sms-en heeft geen zin. heb het verder prima naar mijn zin, en natuurlijk is het lekker warm. 28 graden in het huis zelf zonder airco. dus ga maar na hoe het buiten is=. vergeef me eventuele spelfouten, maar de tekst hier is erg slecht te lezen. wellicht dat de mensen waar ik verblijf binnenkort zelf internet aanlsuiten maar daar waren ze nog niet over uit hoe ze dat zouden moeten doen enzo.

    groet jochem

  • 10 Januari 2007 - 09:18

    Loet En Gon:

    Jochem,
    het is nog wel vroeg, maar je mailtje is gelezen. De handen niet te wild laten wapperen want je ziet de gevolgen. De temp. in Ned. is ook niet slecht. Misschien kun je de mensen daar ook je hulp aanbieden bij de aansluiting voor de internetverbinding. Het ga je goed en tot een volgende keer

  • 14 Januari 2007 - 13:51

    Jochem Per Telefoon:

    14 januari hoorden wij van Jochem dat het nog steeds prima gaat. Een eigen paard, kalveren vangen en branden.....sssssss
    Meehelpen met de restauratie van een oude tractor. Kortom..Hij wil niet meer terug! Aan de internetverbinding wordt gewerkt!
    Groeten aan alle Jochem-fans van Pa/Wiek en Sjuud.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rockhampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

the home comming

13 April 2007

Sydney

06 April 2007

dolfijn

30 Maart 2007

Byron Bay

13 Maart 2007

Ziekenhuis
jochem

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 39
Totaal aantal bezoekers 9290

Voorgaande reizen:

30 Januari 2011 - 26 Februari 2011

Mijn 3e reis

01 Januari 2006 - 20 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: