regen - Reisverslag uit Alpha, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu regen - Reisverslag uit Alpha, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu

regen

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg jochem

16 Februari 2007 | Australië, Alpha

nooit gedacht dat je een toyota landcruiser muurvast in de modder kon krijgen.maar het is gelukt. het heeft even geduurt, maar na veel regen, gedurende de laatste 3 nachten. Gister tijdens werk niet 1 maar 2 auto's muurvast in de modder gezet. waaronder dus de Landcruiser. ik kan makkelijk praten ik reed niet, maar toch er zijn leukere dingen te doen. ach, we kregen de auto's wel weg hoor, duurde alleen even.

wat betrefd de baby kangaroo, als deze grotes was geweest hadden we alsnog een lekkere biefstuk gehad, het was nog veilig genoeg om deze uit de tank te halen, veel groter en het had de kogel gekregen, aangezien het dan niet meer veilig is om dezelos te maken.

wat betreft de stieren ballen, ik prefereer toch de hollandse pot in dat geval.

volgende week zaterdag rodeo achtig iets in de buurt, iets waar ik zeker ga kijken, maar NIET aan meedoe. aangezien ik niet levensmoe ben. vandaar. tot zover weer even een update. en blijf proberen om een aantal foto's geupload te krijgen.

  • 16 Februari 2007 - 07:03

    Peter:

    Dag Jochem, ik rij ook een Totota. Die is nog nooit vast komen zitten en hier regent het toch ook.
    Ik hoop dat het je lukt met de foto's

  • 16 Februari 2007 - 07:13

    Pa/Wiek:

    Het blijft spannend bij jou en je zit nog maar op de helft van je tijd! We wachten met spanning je foto's af. Hoe zit het met de didge? Zijn er veel aboridginals in de buurt die je les kunnen geven? Blijf genieten knul!

  • 16 Februari 2007 - 07:17

    Rob:

    Hai Jochem.
    Wat een ervaringen. Inderdaad, om een Landcruiser vast te zetten, moet je wel je best doen. Maar als hij ook vast zit... een kleine 2 ton? Hier hadden we ook veel regen, maar nu komt het voorjaar er weer aan. Nog één weekje en het is voorjaarvakantie. In Chatel vandaag 2 tot 5 graden dooi! Dat schiet niet op. Succes Jochem!

  • 16 Februari 2007 - 12:01

    Mama:

    ha Jochem, ik zie het al voor me... jij lekker in de blubber auto losscheppen... spierballen genoeg!!!
    Blij met de regen dus denk ik.
    Hier is het lente vandaag!!! even in de tuin gezeten. wat zalig.

  • 18 Februari 2007 - 10:34

    Sussie:

    Nounou, lente is een groot woord hoor mams. Een dagje een klein beetje zon. Je weet hoe dat gaat met onze moeder: een zonnetje te zien, en ze zit buiten (of het nou 20 of 12 graden is!)

    Maar we mogen hier niet klagen. Het is best lekker weer. Ben je nu eindelijk van je geloof afgevallen dat een landcruiser ook maar een dom blik op wielen is? Dat werd tijd ;-)

    Dikke zoen van je sussie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Alpha

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

the home comming

13 April 2007

Sydney

06 April 2007

dolfijn

30 Maart 2007

Byron Bay

13 Maart 2007

Ziekenhuis
jochem

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 34
Totaal aantal bezoekers 9289

Voorgaande reizen:

30 Januari 2011 - 26 Februari 2011

Mijn 3e reis

01 Januari 2006 - 20 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: