Mailrun - Reisverslag uit Emerald, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu Mailrun - Reisverslag uit Emerald, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu

Mailrun

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg jochem

21 Februari 2007 | Australië, Emerald

goed, gister ben ik op een mailrun geweest. dat houd in dat je de post naar afgelegen boerderijen brengt. we hadden 14 boeredrijen te gaan, 300 km en 7 uur later ben je een keertje klaar. over het algemeen zandwegen, het is wel erg eenzaan, voor mij zou het wel wennen zijn maar ik zou me er denk ik wel kunnen vermaken.

eehh fien, dat wat betreft jou idee dat een landcruiser een stom blik op wielen is, ben het er niet mee eens, het blijft een van de beste 4x4 die er zijn.

• 21 Februari 2007 - 12:12

Mama:

Weer een ervaring.. wat bijzonder toch, Jochem dat verblijf van jou daar!En nog steeds geen heimwee??

• 21 Februari 2007 - 17:30

Peter:

Hoi Jochem, wat kosten de postzegels daar in Australie? Wel leuk overigens om zelf postbode te spelen.

• 24 Februari 2007 - 13:33

Loet & Gon:

Ha die postbode, zorg er voor dat de paketten niet te groot worden. Ik weet anders nog wel een Commer voor je, zoals vroeger van Gend & Loos gebruikte.Je ziet dat de tijd vliegt, dus geniet er nog maar een paar weken van ! Groeten

• 04 Maart 2007 - 08:30

Sussie:

het blijft een baggerbak jochem, maar je hebt het in ieder geval naar je zin!

Daahaag!