Ziekenhuis - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu Ziekenhuis - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu

Ziekenhuis

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg jochem

13 Maart 2007 | Australië, Surfers Paradise

Het moest er een keertje van komen, maar op de laatste dag ben ik toch in het ziekenhuis beladn. gelukkig kon ik na behandeling weer terug naar 'huis'.

wat is er gebeurt. simpel, tijdens het draften, het uitzoeken van een kudde vee, is een kleine stier, evengoed 60 kg, tegen de deur in het ket aangevlogen. op zich niets bijzonders, ware het niet dat ik toevallig 'in the line of fire' stond. gelukkig is het een kleine schram, maar de schrik zat er evengoed in. ach, dat is het risico van het vak.

nu zijn er mensen die denken, hey jij zat toch ergens in Alpha, en jij bent nu in Surfers Paradise.

klopt, terwijl ik lekker in Alpha zat kwam ik erachter dat ik toch wat meer van Australie wilde zien, dan dat ik deed, dus heb ik besloten om verder te kijken. op het moment wacht ik op de volgende bus naar Byron Bay waar ik 3 weken blijf. met pasen hoop ik in Sydney terecht gekomen te zijn. althans dat is de planning.

en de jonge dame op foto 2, ik had het kunnen weten, dat is Marriette, duitse jonge dame, te jong voor mij.

  • 13 Maart 2007 - 07:03

    Sussie:

    Broer toch,.. wat een avonturen.

    Ik schrok wel hoor toen je zei dat je ging reizen... dat zijn toch altijd veel centjes die je dan kwijt bent, en dan is het lastiger om dit jaar genoeg te sparen om weer zo snel mogelijk terug te kunnen. Bovendien was ik bang dat je niet aan je 3 maanden zou komen. Dat is gelukt blijkbaar! Handig hoor!

    Nou, hier gaat alles goed. Baby groeit goed, en 't (b) engeltje begint me al te schoppen. Dat belooft veel goeds voor later ;-)

    Zoen van je zusje

  • 21 Maart 2007 - 20:12

    Caroline (van Salsa):

    Je maakt wat mee, daar, zeg! Wel allemaal ervaringen die je altijd zullen bij blijven. Ik hoop dat je goed aan het genieten bent, this is a once in a lifetime experience en voor je het weet is 't voorbij. Wanneer kom je terug?

    Ik ga 25 april verhuizen. Misschien dat ik volgend seizoen nog eens een keertje om de hoek kom kijken bij AmigoMio. Dan zien we elkaar vast nog wel eens!

    Nog heel veel plezier daar en doe kalmpjes aan en geniet, geniet, geniet!!

    Groetjes, Caroline

  • 26 Maart 2007 - 19:47

    Loet & Gon:

    Ha die Jochem, eindelijk weer eens een berichtje van ons. Zijn net terug uit Oostenrijk, waar we veertien dagen zijn geweest, niet zo ver als jij dus en daarom gauw gekeken naar jouw laatste belevenissen. Het is weer goed raak geweest, maar eindelijk ook foto's waar we al lang naar uitkeken. Leuk hoor! En nu het surfers Paradise, als je daar appels of slangen tegenkomt wees dan extra op je hoede, heel lang geleden is het ook al eens misgegaan. Afijn geniet er goed van en weer tot horens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Surfers Paradise

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

the home comming

13 April 2007

Sydney

06 April 2007

dolfijn

30 Maart 2007

Byron Bay

13 Maart 2007

Ziekenhuis
jochem

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 9295

Voorgaande reizen:

30 Januari 2011 - 26 Februari 2011

Mijn 3e reis

01 Januari 2006 - 20 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: