stockman hall of fame - Reisverslag uit Longreach, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu stockman hall of fame - Reisverslag uit Longreach, Australië van jochem akkermans - WaarBenJij.nu

stockman hall of fame

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg jochem

07 Maart 2007 | Australië, Longreach

ik was in de buurt van longreach en de stockman hall of fame, 'slechts' 250 verwijderd, en wilde hier altijd eens kijken. heb ik dus gedaan en het viel een beetje tegen, ach je kan niet altijd het naar je zin hebben denk ik maar, evengoed blij dat ik er geweest ben. en heb nu in ieder geval goed internet. met een usb aansluiting. dus blijf hopen voor de foto's. het weer is hier zoals normaal in deze tijd van het jaar, eehh nogal warmpjes. zachtjes uitgedrukt dan. kort gezegd, het is gewoon bloed heet, maar liever dat dan de kou bij jullie. veel plezier in ieder geval

• 07 Maart 2007 - 07:07

Peter Dekker:

Hoi Jochem,
    Fantastisch dat we nu foto's van je zien. Wat een mooie wolkenvelden en wat een stoere ruiter!!

• 07 Maart 2007 - 11:23

Mama:

geweldig Jochem, wat zie je er goed uit!!!

• 08 Maart 2007 - 17:31

Sander En Fien:

Hee Jochem,
    Mooie foto's en uhm.. wie is die jonge dame op foto 2?

• 09 Maart 2007 - 17:20

Pa/Sjuud:

Prachtig! Net zulk mooi weer als hier in Portugal. Een paard voor je verjaardag?

• 20 Maart 2007 - 21:03

Bert: